همه چیز درباره مد و فشن

ساخت وبلاگ

وداع با فرشتگان ویکتوریا سکرت؛ مُد‌ علیه کلیشه

سال‌های زیادیست که شنیدن نام برند ویکتوریا سیکرت تصویری از رژه مدل‌هایی زیبا در حالی‌که محصولات لوکس همین برند را بر تن دارند، به ذهن می‌آورد. این تصویر تقریبا در ذهن همه یکسان است.

برترین‌ها: سال‌های زیادیست که شنیدن نام برند ویکتوریا سیکرت تصویری از رژه مدل‌هایی زیبا در حالی‌که محصولات لوکس همین برند را بر تن دارند، به ذهن می‌آورد. این تصویر تقریبا در ذهن همه یکسان است. دختران جوان و زیبایی که همچون فرشته‌ها بال‌هایی مسحورکننده دارند و در اوج جذابیت جلوی دوربین رژه می‌روند. ایرادی که، اما از گذشته تا امروز از مسئولان رده‌بالای این برند گرفته می‌شد تک‌بعدی بودن این مدل‌ها بود و هرچند که برای دهه‌ها آرزوی هر مدل کم سن وسالی راه یافتن به جمع این فرشته‌ها بود، اما این دختران انگار عروسک‌هایی بودند که تنها برای جذابیت جنسی ساخته شده است.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید

مدیر عامل این برند، مارتین واترز در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز در روز چهارشنبه، رویه پیشین برند را از منظر فرهنگی نامناسب توصیف کرد و اعلام کرد برند لباس زیر ویکتوریا سیکرت قصد دارد فرشتگان معروفش را برای همیشه کنار بگذارد و به جای آن‌ها به سمتی برود که زنان امروز می‌خواهند.

صرف نظر از اقبال نشان دادن مردم و بازار به این تغییر، ما شاهد یکی از بزرگترین تغییر جهت‌ها در تاریخ مدرن برای رویکرد یک برند هستیم. برندی که سال‌ها با مدل‌هایی که بدون تعارف فرشته می‌نامیدشان، مرز‌های جذابیت جنسی زنانه را (اگر نه برای همه دست‌کم برای بسیاری) تعریف می‌کرد این روز‌ها از شنیدن صدای زن امروزی حرف می‌زند و می‌گوید مدل‌های جذاب لباس زیر این کمپانی، برای جامعه امروز مناسب نبودند.

انگار دیگر باید مدل‌های این برند لباس زیر، دخترانی با بدنی شبیه عروسک‌های باربی و سمبل جذابیت زنانه (با تعریف رسانه البته) را به دست فراموشی بسپریم. حالا دیگر احتمالا بال‌های زیبای این فرشته‌ها که معجونی از پر و بدلیجات بود و گاه وزنش به ۱۵ کیلوگرم می‌رسید، در انبار خاک خواهد خورد و خبری از رژه مدل‌ها در لباس‌های زیر مزین به الماس و هرچیز درخشان دیگر نخواهد بود.

بر اساس آنچه تا کنون اعلام شده است قرار است ۷ زن برجسته و الهام بخش جای فرشتگان معروف ویکتوریا سیکرت را بگیرند و به تبلیغات این برند شکلی امروزی ببخشند. با توجه به اقبال دنیا به این تغییر شاید بد نباشد اندکی با این ۷ زن که قرار است وجهه این برند بزرگ لباس زیر را به سلیقه زنان امروز دنیا نزدیک کنند، آشنا شویم.

مگان راپینو

اولین نفر فردیست که در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها چهره و صدایش را در حمایت از برابری جنسیتی و احقاق حقوق زنان دیده و شنیده‌ایم. مگان آنا راپینو، وینگر و کاپیتان مو صورتی و ۳۴ ساله باشگاهش و تیم ملی آمریکاست. راپینو که حالا دیگر حسرت هیچ افتخاری در فوتبال زنان را به دل ندارد مدت‌هاست که بخش بزرگی از زمان، انرژی و شهرتش را صرف آگاهی‌بخشی برای هم سطح کردن حقوق زنان و مردان می‌کند.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


اِیلین گو

ایلین که تنها ۱۷ سال سن دارد در زمینه اسکی فری استایل فعالیت می‌کند و قرار است در المپیک بعدی یکی از ورزشکاران آمریکا باشد. این ورزشکار خوش آتیه پدری آمریکایی و مادری چینی دارد و تا سال ۲۰۱۹ برای کشور چین مسابقه می‌داد.

ایلین ایستادن کنار ۶ زن دیگر منتخب ویکتوریا سیکرت را برای خود افتخار می‌داند و قول داده است از هیچ تلاشی برای از بین بردن موانع برابری جنسیتی دریغ نخواهد کرد.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


پالوما اِلسِسِر

نفر بعدی مدل ۲۹ ساله سوئیسی، آمریکایی، بریتانیایی پالوما السِسِر است. پالوما تنها مدلی است که با سایز ۱۴ تصویرش روی جلد مجله وگ کار شده است و یکی از فعالانی است که در این سال‌ها به تعریف غیر واقعی رسانه‌ها و برند‌ها از زیبایی زنانه اعتراض کرده است. پالوما معتقد است زنان در اندازه‌ها و شکل‌های متفاوتی زیبا هستند و تصویر باربی گونه‌ای که از بدن مورد قبول برای زن‌ها ارائه شده است، اثرات مخربی بر شخصیت و اعتماد به نفس دختران خواهد گذاشت.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


ادوت اکِچ

نفر بعدی مدل سودانی-استرالیاییِ ۲۱ ساله، ادوت اکچ است. ادوت که در این سن کم، سابقه همکاری با برند‌های مطرحی، چون سِینت لورن، والنتینو و جیونچی را در کارنامه دارد، دوران کودکی سختی داشته است. او در سودان جنوبی متولد شد و تا پیش از مهاجرت به استرالیا بیشتر کودکیش در کمپ پناهندگان کاکوما در کنیا گذشت. حالا ادوت قرار است جایگزین مدل‌هایی شود که هیچ شباهتی به تصویر واقعی زن در کشور‌های فقیر و توسعه نیافته نداشتند.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


آماندا دِکدنِی

تفاوت عمده آماندا با نفرات دیگر، حیطه کاری اوست. آماندا دکدنی یک روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ایست. آماندا کارش را با لاندن نیتیو (London Native) به عنوان مجری برنامه‌هایی، چون The Word و The Big Breakfast آغاز کرد و حالا بنا بر وبسایت‌اش بیشتر مشغول ضبط پادکست است. این فعال رسانه‌ای البته پایه‌گذار گرلگِیز (Girlgaze) هم هست. گرلگیز پلتفورمی دیجیتالیست که با هدف کاهش نابرابری جنسیتی و ارج نهادن به گوناگونی نژادی ایجاد شده است و به هر کسب و کار خلاقی در دنیا شانس دیده شدن می‌دهد.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


پریانکا چوپرا جوناس

پریانکا چوپرا بازیگر، خواننده، فیلم‌ساز و فعال رسانه‌ایست و یکی از بالاترین دستمزد‌ها را در رسانه‌های هندوستان دریافت می‌کند. پریانکا در هند به دنیا آمد و هرچند به گفته خودش دوست داشت مهندس شود، اما با بازی در سینمای بالیوود مسیر زندگی‌اش تغییر کرد. او اندکی بعد دختر شایسته هندوستان شد و البته بعد‌ها تاج دختر شایسته دنیا را هم بر سر گذاشت.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


والنتینا سمپایو

والنتینا بازیگر و مدل ۲۴ ساله، اهل کشور برزیل است. او پیشتر هم سابقه همکاری با برند ویکتوریا سیکرت را داشته است. بسیاری والنتینا را اولین مدل حرفه‌ای ترنس دنیا می‌دانند. والنتینا در روستایی با اکثریت ماهیگیر در شمال شرقی برزیل به دنیا آمد. مادر او معلم مدرسه و پدرش مانند بیشتر مردان روستا، ماهیگیر بود در ۸ سالگی پس از معاینه روانشناس، ترنسجندر شناخته شد. او بار‌ها و بار‌ها با مجلات و رسانه‌های گوناگون با صراحت درباره شرایطش حرف زده است و فعالیت‌های او به آگاهی‌بخشی درباره انسان‌های شبیه به او منجر شده است.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


نظر شما

شاید بسیاری تغییر جهت ناگهانی ویکتوریا سیکرت را شگردی تبلیغاتی بدانند که تنها با هدف فروش بیشتر انجام شده است. بعید می‌دانم چنین حدسی کاملا اشتباه باشد، اما نکته جالب توجه اینجاست که ما امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که حتی برند بزرگ و ثروتمندی مانند ویکتوریا سیکرت هم ناگزیر به شنیدن صدای مردم است. مدیران این برند احتمالا نه از روی نیک‌خواهی بلکه برای طرد نشدن از سوی جامعه و از دست ندادن فروش مجبور به ویرایش تصویر این برند شده‌اند.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید

نباید فراموش کنیم زنان (و مردان) زیادی تمام عمرشان را در راه برابری جنسیتی و اصلاح و واقعی کردن تصویر زن در رسانه صرف کرده‌اند و فشاری که مدیران ویکتوریا سیکرت در این سال‌ها تحمل کردند، نتیجه زحمات آن‌هاست.

شما مخاطبان برترین‌ها درباره تصویر رایجی که از زن در رسانه‌های جریان اصلی دنیا ارائه می‌شود، چه نظری دارید؟ آیا فکر می‌کنید که مدل‌ها (زن و مرد) بنا بر مقتضیات حرفه‌ایشان باید سایز و شکل معینی داشته باشند یا عقیده دارید انسان‌ها در شکل‌های متفاوتی زیبا هستند و رسانه‌ها و به طبع آن تبلیغات برند‌ها باید تصویری واقعی‌تر و انسانی‌تر برای مدل‌هایشان تعریف کنند؟ به نظر شما این ۷ زن جایگزین بهتری برای فرشتگان ویکتوریا سیکرت هستند؟

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 234 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 17:01

کیف سلبریتی های دنیا چه ویژگی‌هایی دارد ؟

 

سلبریتی های دنیا و نحوه انتخاب کیف زنانه، دخترانه و مردانه لاکچری و محبوب آنها را با انتخاب مدل‌های جدید کیف در هرسال و تغییر مد در هر فصل دنبال کنید!

 

کیف زنانه و دخترانه و حواشی آنها همیشه از موضوعات جذاب و پرچالش در دنیای مد بوده و هستند. از دلایل این موضوع تأثیر سلبریتی‌های دنیا و نوع انتخاب آنها از این نمونه کیف‌هاست. برای عاشقان مد و فشن، بهترین الگو در انتخاب کیف و سایر لوازم مد حتی در کیف بچگانه، مواردی است که سلبریتی‌ها به آن علاقه‌مندند.

در میان سلبریتی‌های ورزشکار نیز انواع کوله پشتی از نمونه‌های مشخص هستند.

در ادامه شما را با پاسخ به این سؤالات همراهی می‌کنیم:

  • کدام فاکتورها باعث انتخاب یک کیف زنانه لاکچری می‌شود؟
  • سلبریتی‌های زن و مرد کدام کیف‌ها را پسندیدند؟
  • چگونه می‌توان مانند چهره‌های معروف در انتخاب کیف زنانه خوش سلیقه بود؟
  • تخفیف ویژه مخاطبان مجله آنلاین دلگرم!

همراه با ما این متن را دنبال کنید.

کیف مناسب یک سلبریتی چه مشخصاتی دارد؟

اگر شما فردی شیک‌پوش هستید یا با چنین فردی معاشرت دارید، لابد از تأثیر بالای کیف زنانه در تیپ و استایل افراد باخبرید! بی‌شک نمی‌توان نمونه‌ای از کیف زنانه شیک و لاکچری را دید و به یاد خانم‌های خوش‌لباس، امروزی و در یک کلام سلبریتی‌ها نیفتاد!

هم چنین دیدن هر کوله پشتی شیک ما را ناخودآگاه به یاد ورزشکاران معروف می‌اندازد!

در مورد کیف مردانه و آقایان شیک‌پوش و خوش‌لباس هم موضوع به همین شکل است.

اگر اغراق نباشد حتی کیف بچگانه شیک هم به‌نوعی یادآور کودکان زیبا، شیک و امروزی، و سلبریتی‌های کودک و نوجوان است! هر کوله پشتی شیک کودکان نمونه‌ای از کیف بچگانه لاکچری است.

لابد می‌پرسید در میان این همه تنوع کیف زنانه و حتی کیف بچگانه، چرا یادی از کیف دخترانه و نقش آن در پوشاک و استایل شیک و لاکچری نکردیم؟

دلیل این موضوع واضح بودن این ماجراست!

دختران در همه جای دنیا مظهر مد و نوگرایی هستند. هر کیف دخترانه شیک یا کوله پشتی امروزی، بی‌هیچ ‌چون‌وچرا نمادی از مد و کلاس است. چه به‌تنهایی مورداستفاده باشد و چه بخشی از ست کفش و کیف دخترانه به‌شمار آید.

از طرفی دختران از سنین پایین و حتی کودکی شیک بودن و تجربه مدل‌های روز را آغاز می‌کنند. پس تهیه کیف دخترانه مد روز و کوله پشتی دخترانه و کیف بچگانه دختران و قرار دادن آن در ردیف مد و استایل موضوعی نیست که نیاز به توضیح داشته باشد.

در ادامه مطلب به مشخصات کیف‌ زنانه و سایر انواع این محصول در نمونه‌های مورداستفاده سلبریتی‌ها می‌پردازیم. با ما همراه بمانید.

 

سلبریتی‌ها، تنوع کوله پشتی و کیف‌های موردپسند آنها!

دنیای مد، دنیای زیبا و رنگینی است که اغلب مردم به آن تمایل دارند. اما درمورد افراد مشهور و شناخته شده، این بخشی از زندگی آنهاست که در مد شکل می‌گیرد.

از میان ملزومات مد و شیک‌پوشی، کیف زنانه، کیف دخترانه ، انواع کیف مردانه شیک و به‌روز و حتی کیف بچگانه و انواع کوله پشتی جزو اصلی‌ترین قطعات این پازل هستند.

حتی تصور یک بانوی سرشناس، هنرمند و شناخته شده با یک کیف ساده و خارج از مد چندان دلچسب نیست و کمتر اتفاق می‌افتد. همان‌طور که یک چهره ورزشی معروف را با یک کوله غیر برند کمتر می‌بینیم!

در مرور ویژگی‌های کیف زنانه، مردانه و دخترانه و کوله پشتی و حتی کیف بچگانه موردعلاقه سلبریتی‌ها این موارد را داریم:

  • کیف زنانه لاکچری و موردپسند سلبریتی‌ها هرگز از مدل‌های دمده و قدیمی نیست! این ویژگی در کیف مردانه و انواع کیف دخترانه برای افراد مشهور نیز صدق می‌کند.
  • کیف مردانه لاکچری، اصولاً باید از متریال مرغوب تهیه شود! ویژگی اصلی کیف مردانه شیک، مرغوبیت متریال مصرفی در ساخت آن است. کیف مردانه چرم و نیز کیف مردانه اداری از همین جنس بیشترین مقبولیت را بین آقایان سلبریتی دارد.
  • کیف دخترانه سلبریتی‌ها بدون شک با مزون فصل هماهنگی دارد! مگر می‌توان شیک‌پوش و امروزی بود و از تغییر مد فصل بی‌خبر ماند؟ یا کیف دخترانه دمده از نوع کوله پشتی را بر شانه یک خانم جوان اهل مد دید؟ یا حتی دختر بچه‌ای شیک‌پوش را بدون کیف بچگانه لاکچری و مطابق مد دید؟

 

هرگز در مورد به‌روز بودن کیف دخترانه و کوله پشتی یک خانم شیک‌پوش به خود شک راه ندهید!

  • کیف بچگانه لاکچری شاد، زیبا و در عین حال به‌روز و مدلیزه است. افراد شیک‌پوش و خوش استایل، از همان کودکی درمورد لباس و لوازم و حتی کیف بچگانه خود حساس هستند و آن را مطابق مد و شیک انتخاب می‌کنند. حتی کوله پشتی بچگانه هم نمونه‌ای از مد و شیک‌پوشی است.
  • افراد میان‌سال، مسن و حتی سالمندان نیز در مد و شیک‌پوشی شریک هستند. پس اگر مایلید نمونه‌ای از کیف زنانه لاکچری یا کیف مردانه خاص و متمایز برای بزرگان تهیه کنید، توجه به تیپ و استایل سلبریتی‌های همان سنین را فراموش نکنید.

بدون شک نمونه‌های مناسب و شیکی از انواع کیف زنانه و نیز تنوع کیف مردانه برای افراد بزرگسال و حتی مسن نیز وجود دارد. کافی است نگاهی به نوع و ظاهر کیف‌هایی بیندازید که افراد مشهور به دست دارند تا الگوی مناسبی برای این مورد پیدا کنید.

 

کلام آخر!

اگر مایلید مانند سلبریتی‌ها شیک و به‌روز باشید، از تنوع کیف زنانه، متریال کیف مردانه، تازگی و زیبایی کیف بچگانه و سرانجام شیک و اسپرت بودن کوله پشتی ورزشی غافل نشوید! در مورد کیف دخترانه و تنوع مد آن هم نگران نباشید. مدل‌های بی‌شمار و تمام‌نشدنی کیف دخترانه بهترین راهنمای شما در این مورد خواهند بود.

برای آنکه افراد مسن هم از قلم نیفتند، نمونه‌هایی از کیف زنانه ویژه این سنین و شیک‌ترین کیف‌ مردانه مناسب پدربزرگ‌ها را ببینید.

فروشگاه سیلار ضمن ارائه راهنمایی و مشاوره در مورد کیف زنانه و سایر مدل‌ها، به عرضه طیف وسیعی از کیف‌های موردپسند سلبریتی‌ها و شیک‌پوشان می‌پردازد.

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 236 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 16:54

مد سریع یا فست فشن چیست ؟


 

 فست فشن, مد سریع, فست فشن چیست

فست فشن چیست ؟

 

درباره فست فشن چه میدانید؟

فست فشن یا مد سریع به لباس هایی گفته می شود که با سرعت تولید می شوند و با قیمت پایین به فروش می رسند. این لباس ها از کیفیت پایینی برخوردار هستند و تقریبا می توان گفت یکبار مصرف هستند.

آیا شما در مورد مد کمی گیج شده اید و این که چرا بسیاری از افراد باعث سر و صدا در آن شده اند؟

ما در مورد سنگریزه درباره ی اینکه چه چیزی مد سریع، آهسته و محیط زیست است سوالات زیادی دریافت می کنیم که این راهنمای ساده را برای کمک به شما در درک تأثیر مخرب مد سریع جمع آوری کرده ایم.

 

مد سریع چیست ؟

مد سریع اصطلاحی است که برای توصیف طرح های لباس استفاده می شود و برای استفاده از ترندها به سرعت از خانه ی مد به فروشگاه ها منتقل می شود. این مجموعه ها اغلب براساس سبک های ارائه شده در نمایشگاه ها در هفته مد یا مشاهیر استفاده می شوند. مد سریع به مصرف کنندگان اصلی این امکان را می دهد تا ظاهر جدید داغ یا چیزهای بزرگ با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنند.

 

مد سریع به دلیل ارزان تر بودن، ساخت سریعتر و روش های حمل و نقل، افزایش اشتهای مصرف کنندگان برای سبک های لحظه ای و افزایش قدرت خرید مصرف کننده - به ویژه در میان جوانان - رایج شد. به دلیل همه اینها، مد سریع، سنت برچسب های لباس معرفی شده در معرفی مجموعه ها و خطوط جدید را به صورت منظم و فصلی را به چالش می کشد. در حقیقت، غیر معمول نیست که خرده فروشان مد روز در یک هفته چندین بار محصولات جدیدی را برای ادامه روند معرفی می کنند.

 

مد سریع چیست, آشنایی با مد سریع, همه چیز درباره ی فست فشن

همه چیز درباره ی فست فشن

 

چه چیزی با فست فشن یا مد سریع اشتباه است؟

مد سریع تولید انبوه لباس های ارزان قیمت، بی کیفیت و یکبار مصرف است. برای ایجاد ایده در مورد مقیاس این مشکل، صنعت مد سالانه 80 میلیارد لباس عجیب و غریب را از بین می برد - این رقم برای هر فرد روی زمین بیش از 10 است.

 

و 400٪ بیشتر از تولید 20 سال پیش است.

 

این چرخه یکبار مصرف شیطانی در حال سوختن است زیرا:

_ لباس ها ارزان می شوند.

_ با پایین آمدن قیمت، کیفیت آنها نیز پایین می آید.

_ در حالی که قیمت ها در حال کاهش هستند، روند مد در حال شتاب گرفتن است.

_ این انگیزه ای را برای مردم ایجاد می کند تا لباس های بیشتری بخرند تا از روند آن مطلع شوند.

 

از آنجا که مردم می دانند که طرح و مدل بعدی در گوشه و کنار قرار دارد و لباس های آنها به زودی از مد می افتد، انگیزه ای برای مراقبت از آنها ندارند. این بدان معنی است که آنها سریعتر از بین می روند.

 

آنچه در این سیستم مد سریع، اشتباه است این است که اکثر موارد نه بازیافت می شوند و نه اهدا می شوند.

 

در عوض، آنها یا به محل دفن زباله می روند یا سوزانده می شوند.

 

هر حلقه در زنجیره ی مد سریع با هزینه های زیاد زیست محیطی و اجتماعی همراه است.

 

تجزیه لباس ما می تواند تا 200 سال طول بکشد، بنابراین سیاره ما دائماً توسط مواد غیر طبیعی بیشتر و بیشتر آلوده می شوند.

 

چه چیزی با مد سریع مشکل دارد؟ چرا برای محیط زیست مضر است؟

مد سریع از جهات مختلف به کره ی زمین خسارت و آسیب می زنند :

 

• مصرف آب

• میکرو الیاف

• گازهای گلخانه ای

• جنگل زدایی

• سموم

• حقوق بشر

 

فست فشن، لباس ارزان قیمت اما شیک را توصیف می کند که به سرعت از طراحی به فروشگاه های خرده فروشی منتقل می شود تا مطابق روندها باشد، مجموعه های جدید به طور مداوم معرفی می شوند.

 

 

از جنبه های منفی، مد سریع نیز با آلودگی، زباله، انتشار ذهنیت "یکبار مصرف"، دستمزد کم و محل کار ناامن ارتباط دارد.

 

مزایا و معایب مد سریع, درباره ی فست فشن, سریع مد چیست

یکی از مزایای فست فشن داشتن تعداد زیادی لباس است

 

مزایا و معایب فست فشن

مزایای مد سریع

مد سریع فواید کسب و کار است. معرفی مداوم محصولات جدید مشتریان را ترغیب می کند که بیشتر به فروشگاه ها مراجعه کنند، به این معنی که در نهایت خرید بیشتری انجام می دهند. فروشنده کالاهایی را که به فروش می رسند را با کالاهای جدید جایگزین می کند. بر این اساس، مصرف کنندگان می دانند کالایی را که دوست دارند را بدون توجه به قیمت آن، خریداری کنند زیرا به احتمال زیاد مدت طولانی در دسترس نیستند. و از آنجا که لباس ها ارزان است (و ارزان تولید می شوند)، مردم می توانند به آسانی برای خریدهای تازه وارد فروشگاه ها شوند.

 

مد سریع نیز مسئول سودهای کلان است ، به خصوص اگر تولید کننده ای بتواند روند را قبل از رقابت بپردازد. سرعت حرکات مد سریع به خرده فروشان کمک می کند تا از کاهش مارک، که به حاشیه تبدیل می شود، جلوگیری کنند. اگر خساراتی وجود داشته باشد، شرکت های مد سریع می توانند با راه اندازی یک خط لباس، طرح یا محصول جدید، به سرعت بهبود یابند.

 

در مورد مزایای مصرف کننده ، مد سریع این امکان را به مردم می دهد تا لباس دلخواه خود را در صورت تمایل تهیه کنند. همچنین ، این باعث شده است که لباس مقرون به صرفه تر باشد - و نه فقط هر لباسی، بلکه یک لباس شیک و ابتکاری است. دیگر آخرین ظاهر یا "خوش پوش بودن" یا داشتن کمد لباس بزرگ برای ثروتمندان و مشهورین نیست.

 

به همین دلیل، مدافع استدلال می کند که مد سریع تأثیر دموکراتیک سازی بر مد - و بر جامعه داشته است. حتی افراد متوسط ​​نیز می توانند به طور مداوم لباس های جدید هوشمند بخرند، به چیزهای سرگرم کننده یا غیرعادی بپردازند و هر روز چیز متفاوتی بپوشند.

 

معایب مد سریع, مزایای مد سریع, معایب فست فشن

یکی از معایب فست فشن کیفیت پایین لباس ها می باشد

 

معایب مد سریع

علیرغم مزایای مشتریان، مد سریع نیز مورد انتقاد قرار گرفته است زیرا نگرش "دور انداختن" را تشویق می کند. به همین دلیل به آن مد یکبار مصرف نیز گفته می شود. بسیاری از شیک پوشان سریع در نوجوانی و اوایل بیست سالگی - گروه سنی مورد هدف این صنعت - اعتراف می کنند که فقط یک یا دو بار خریدهای خود را به تن کرده اند.

 

می توانید بحث کنید که آیا چنین ذهنیت دور ریختنی واقعاً به صرفه است یا خیر: اگر خریدهای متعددی از لباس های مد سریع، که ارزان قیمت هستند، در نهایت هزینه خرید بیشتر از خرید چند لباس گران قیمت که ماندگاری بیشتری دارند، برای مصرف کننده تمام می شود.مطمئناً هزینه بیشتری برای کره زمین دارد. 

 

منتقدان ادعا می کنند که مد سریع به دلیل ارزان بودن مواد و روش های ساخت و تولید که از آن استفاده می کند، در آلودگی، زباله و فرسودگی برنامه ریزی شده نقش دارد. لباس هایی که ارزان هستند، زود کهنه می شوند حتی نمی توان آنها را بازیافت کرد زیرا بیشتر (بیش از 60٪) از مواد مصنوعی ساخته شده اند. بنابراین وقتی آنها دور ریخته می شوند ، سالها در محل دفن زباله ها قالب می گیرند.

 

اکثر شرکت های مد سریع، تولید کالاهای خود را به خارج از کشور سپرده می کنند - معمولاً به تولیدکنندگان مستقر در کشورهای در حال توسعه - و برخی از آنها در نظارت بر پیمانکاران فرعی خود، خیلی سخت گیر نبوده و در مورد زنجیره ی تامین خود شفاف نبوده اند. این امر منجر به این شد که منتقدان متهم شوند که مد سریع بر اساس شرایط بد کار، حقوق ناچیز و سایر اقدامات مورد سوء استفاده قرار می گیرد. از آنجا که لباس در خارج از کشور تولید می شود، مد سریع نیز به کاهش صنعت پوشاک ایالات متحده کمک می کند، جایی که قوانین کار و مقررات محل کار، قوی تر و دستمزد بهتر است.

 

مد سریع نیز به دلیل مالکیت معنوی مورد انتقاد قرار گرفته است، برخی از طراحان ادعا می کنند که طرح های آنها به طور غیرقانونی کپی و به تولید انبوه توسط شرکت های مد سریع رسیده است.

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 259 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 16:49

 

رنگ صورتی یکی از بهترین رنگ ها برای استایل پاییز و زمستان خانم های شیک پوش است اما باید بدانید لباس های صورتی را با چه رنگ هایی می توانید ست کنید.

راهنمای ست لباس صورتی با رنگ های مختلف

رنگ صورتی از رنگهای گرمی محسوب می شود که در بیشتر فرهنگ ها به عنوان یک رنگ ناز و دخترانه شناخته شده است صورتی بخاطر رنگ منحصر به فردش گزینه خوبی برای به کار بردن در فصل های سرد و همچنین عالی ترین انتخاب برای فصل بهار می باشد.

ست لباس صورتی

از ترکیب رنگ سفید و قرمز صورتی به وجود می آید و دارای طیف رنگی متفاوتی می باشد که اسم های مختلفی نیز دارد که در زبان فارسی ما با عنوان صورتی پررنگ ، کمرنگ و گلبهی می شناسیم.

برخلاف تصوری که دارید در ست های رسمی و روزانه ترکیب کردن این رنگ کار دشواری نیست چرا که تناژ پاستلی و روشن این رنگ تا حدودی با همه رنگهای تیره هماهنگ می شود.

صورتی، رنگی می باشد که به خاطر سرزندگی و نشاط بخش بودنش می توان در لباس های نوزادان و کودکان استفاده کرد به خاطر اینکه آرامش را تداعی می کند. هرچقدر رنگ صورتی به سمت روشنی برود احساس ملایمت و آرامش بیشتری دارد و هر چه رنگ ان تیره تر باشد رنگی پر انرژی و پر جنب و جوش جلوه می کند.

صورتی رنگ مورد علاقه و بسیار جذاب بیشتر دختر خانم ها می باشد چنانچه تمایل دارید با اصول صحیح ست کردن لباس های صورتی با رنگهای دیگر آشنا شوید با این مطلب همراه باشید. در این بخش خواندنی از دنیای مد نمناک قصد داریم شما مخاطبان خوش ذوق و شیک پوش را با اصول ست کردن لباس صورتی و رنگهای دیگر آشنا کنیم.

ست لباس صورتی

ست لباس صورتی و خاکستری

ترکیبی از رنگ خاکستری و صورتی در چشم همه زیبا به نظر می آید مطمئنا از این ترکیب رنگ استفاده کرده اید به خاطر خنثی بودن رنگ خاکستری ، بهترین گزینه برای ترکیب با صورتی می باشد چراکه صورتی شادابی و انرژی خاصی به رنگ خاکستری می بخشد صورتی با وجود دارا بودن احساس شادی در کنار خاکستری متعادل شده و برای هر مجلسی مناسب می باشد.

ست لباس صورتی و آبی

یکی از بهترین ترکیباتی که با صورتی می توان ایجاد کرد ترکیب آبی و صورتی می باشد حتی اگر همه طیف آبی و صورتی را با هم ست کنید باز هم قشنگ ترین ترکیب تشکیل می شود و هر چقدر به سمت روشن و ملایم برود لطیف ترین احساس ها ایجاد می شود اما چنانچه تمایل دارید بیشتر از همیشه خاص و منحصر به فرد به چشم بیاید پیشنهاد می کنیم از رنگهای تیره صورتی و آبی تیره استفاده کنید.

ست استایل صورتی

ست لباس صورتی روشن با طرح پوست حیوانات

چنانچه نیم نگاهی به کالکشن J.Crew بکنید متوجه خواهید شد که به کار بردن رنگ صورتی به همراه لباس هایی با طرح پوست حیوانات مثل لباس پلنگی ترکیب بسیار زیبا و شیکی تشکیل می دهد.

ست لباس صورتی پاستلی و رنگ سفید

چنانچه علاقه مند به یک استایل منحصر به فرد می باشید پیشنهاد می کنیم رنگ صورتی پاستلی خیلی روشن را با رنگ سفید ست کرده تا نمایی جذاب و شیک به خود بگیرید.

ست لباس صورتی با رنگ قرمز

ترکیب دو رنگ قرمز و صورتی با هم در یک لباس بسیار جذاب و شیک است این استایل به طور کامل تک رنگ یا استایل مونوکروم نیست بلکه ترکیبی است و در واقع ترکیب رنگ بسیار شیکی دارد برای اینکه بیش از حد دخترانه به نظر نرسید موقع انتخاب تناژ بین دو رنگ دقت بالایی داشته باشید مثلاً می توانید رنگ قرمز یا گیلاسی را با صورتی خیلی روشن ست کنید.

ست لباس صورتی و قرمز

ست لباس صورتی با رنگ کرم شتری

جالب است بدانید که رنگ های خیره کننده و درخشان در کنار رنگ های خنثی بسیار جلب توجه می کند به خاطر همین است که رنگ صورتی با رنگ کرم شتری ترکیبی بسیار جذاب ایجاد می کند مثلاً شما می توانید با ست کردن یک کیف دستی به رنگ صورتی و یک اُورکت کلاسیک استایلی متفاوت داشته باشید.

ست لباس صورتی و سفید

چنانچه این ترکیب به سمت کم رنگ میل کند ترکیبی خانومانه و لطیف ایجاد می شود این ترکیب را می توان با صورتی پررنگ و سفید مطلق و یا گلبهی و رنگ کرم ملایم خلق کرد. در هر حال ست جذابی با این ترکیبات می توانید داشته باشید.

ست رنگ صورتی و سفید

ست لباس صورتی و سبز

از آنجایی که هم رنگ صورتی و هم رنگ سبز از جمله رنگ های پر انرژی و شاد هستند بنابراین ترکیب این دو رنگ بسیار فرح بخش و لذت بخش می باشد هرچقدر رنگ سبز مایل به زرد باشد و هر چه صورتی تیره تر باشد طیف جذابی از این دو رنگ ایجاد می شود.

ست لباس صورتی و مشکی

برای اینکه صورتی دقیقا همان طوری که هست به چشم بیاید فقط با ترکیب شدن با رنگ مشکی میسر می شود و جلوه جذاب تری به خود می گیرد این خاصیت رنگ مشکی است که صورتی را تا این حد برجسته و زیبا تر می کند بنابراین رنگ صورتی چه کم رنگ و چه پررنگ باشد چنانچه در زمینه ی مشکی قرار بگیرد خیلی خوب خودش را نشان می دهد.

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 239 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 16:45

 

 

خرید آنلاین لوازم آرایشی

با توجه به اپیدمی ویروس کرونا خرید اینترنتی جایگاه ویژه‌ای در سبک زندگی همۀ افراد پیدا کرده است. خرید آنلاین لوازم آرایشی که این روزها طرفداران زیادی دارد، روشی مناسب برای تهیه لوازم آرایش موردنیاز شما محسوب می‌شود که بسیار مقرون‌به‌صرفه است. در این مقاله به معرفی انواع لوازم آرایشی که می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر آنلاین خریداری کنید، پرداخته‌ایم.

 

چرا باید لوازم آرایشی خود را اینترنتی بخریم؟

خرید اینترنتی لوازم آرایشی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر، در درجه اول با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا روشی امن برای حفظ سلامت افراد محسوب می‌شود. خرید آنلاین لوازم آرایش، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با دقت به بررسی محصول موردنظر خود و برندهای مختلف بپردازید و به مقایسه آن‌ها بپردازید. علاوه بر این، با استفاده ازنظر کارشناسان و یا کاربران فروشگاه اینترنتی می‌توانید بهترین انتخاب را هنگام خرید لوازم آرایشی، داشته باشید و بدون ماندن در ترافیک محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

انواع لوازم آرایشی را بشناسید!

اولین قدم برای سفر به هنر آراستن صورت، شناخت انواع لوازم آرایشی صورت و کارایی آن‌ها است. اگر شناخت خوبی از انواع لوازم آرایشی داشته باشید، خرید و استفاده از آن‌ها برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد شد. در ادامه به معرفی انواع لوازم آرایش که باید در کیف آرایش خود داشته باشید، پرداخته‌ایم.

 

کرم پودر

کرم پودرها یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی هستند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. کرم پودر را معمولاً به رنگ پوست یا رنگی که می‌خواهید پوست‌ شما جلوه کند، تهیه نمایید. این محصولات آرایشی در انواع مایع، کرم و موس در بازار وجود دارند که در میزان پوشش دهی با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند.

 

پرایمر صورت

استفاده از پرایمر اطمینانی برای شما ایجاد می‌کند که آرایش شما ماندگاری بیش‌تری خواهد داشت. پرایمر‌های صورت یک لایه‌ی محافظتی بر روی پوست ایجاد کرده و آن را نرم و لطیف می‌کنند. پس از استفادۀ مرطوب‌کننده و قبل از کرم پودر از پرایمر استفاده کنید تا رطوبت به پوستتان نفوذ کند.

 

کانسیلر صورت و چشم

کانسیلر اغلب برای پوشش دهی بیش‌تر لک‌ها و تیرگی‌های پوستی به کار می‌رود. کانسیلرها غلیظ‌تر و جامد‌تر از کرم پودرها هستند و پایداری و پوشش بیش‌تری ایجاد می‌کنند. کانسیلرها به دو دسته‌ی کانسیلر زیر چشم و کانسیلر صورت تقسیم می‌شوند.

 

پنکیک

پنکیک یکی دیگر از انواع لوازم آرایش پرکاربرد صورت است که به‌تنهایی یا روی کرم پودر برای ایجاد یک جلوه‌ی نهایی از آرایش مورداستفاده قرار می‌گیرد.

خرید آنلاین لوازم آرایشی

رژ لب

رژلب، محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع لوازم آرایش زنانه است. خرید اینترنتی رژ لب این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با دقت رنگ‌های متفاوت و زیبای رژ لب را مشاهده و انتخاب نمایید. بعد از رژ لب، برق لب، مداد لب و لاک لب از دیگر لوازم آرایشی مربوط به آرایش لب هستند که طرفداران بسیاری دارند.

 

رژ گونه

رژ گونه از پرکاربردترین محصولات آرایشی است که برای گلگون کردن گونه‌ها استفاده می‌شود. رژ گونه علاوه بر برجسته‌تر نشان دادن استخوان گونه، نوعی سرزندگی را در چهره جاری کرده و آن را بشاش‌تر جلوه می‌دهد.

 

بی‌بی کرم

بی‌بی کرم، کرمی چندکاره است که کارکردهای خوبی بر روی پوستتان خواهد‌ داشت. بی‌بی کرم علاوه بر برخورداری از خاصیت پوشانندگی، ممکن است یک یا چند مورد از خواص مرطوب‌کنندگی، سفیدکنندگی، ضد چروک و ضد آفتاب را نیز در خود داشته باشد. در حال حاضر هیچ‌چیز مثل یک بی‌بی کرم پوشش کرم پودری و خواص درمانی متعدد را همزمان ارائه نمی‌کند.

 

هایلایتر

هایلایتر برای ایجاد درخشش بیش‌تر در برخی نقاط صورت به کار می‌رود. اگر می‌خواهید توجه بیش‌تری را به برخی از نقاط صورتتان جلب کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک هایلایتر است.

 

برنزه کننده

با توجه به افزایش محبوبیت پوست برنزه در سال‌های اخیر، پودر‌های برنزه کننده جایگزین بسیار خوبی برای شیوه‌های پرضرر برنزه کردن پوست هستند. به‌علاوه با این روش، هر زمان که دلتان برای رنگ پوستتان تنگ شد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صورتتان را بشویید!

خرید آنلاین لوازم آرایشی

خط و مداد چشم

خط چشم و مداد چشم، از دیگر پرکاربردترین لوازم آرایشی هستند که هر دو برای فرم دهی به حالت چشم به کار می‌روند.

 

مداد ابرو

مداد ابرو یک وسیلۀ آرایشی در کیف آرایش شما است. با استفاده از مداد ابرو، می‌توانید به ابروهایتان رنگ ببخشید و آن‌ها را پرپشت‌تر و درخشان‌تر جلوه دهید.

 

ریمل

ریمل یکی دیگر از پرکاربردترین و محبوب‌ترین انواع لوازم آرایشی است که برای تیره‌تر و بلندتر کردن مژه‌ها و حجم دادن به آن‌ها استفاده می‌شود. خرید اینترنتی ریمل امکان مقایسه انواع مدل‌های آن را برای شما فراهم می‌کند.

 

سایه‌ی چشم

سایۀ چشم یکی از خاص‌ترین لوازم آرایشی است که جلوه صورت شما را با تأکید به چشم‌ها، درخشان‌تر از همیشه می‌کند.خرید اینترنتی لوازم آرایشی روشی محبوب میان خانم‌ها و دختران جوان است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند بدون حضور در محیط‌های شلوغ خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید. اگر به دنبال خرید اینترنتی لباس و انواع لوازم آرایشی هستید، با مراجعه به فروشگاه آنلاین لباس بانی مد می‌توانید از تجربه خرید آنلاین خود لذت ببرید.

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 386 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 16:17

3 نکته‌ مهم که در هنگام خرید کفش باید به آن توجه کرد!

 

 خرید کفش یکی از مهمترین قسمت‌های خرید لباس است. کفش مناسب پا، باید از شکل و الگوی طبیعی پا تبعیت کند و انعطاف پذیری داشته باشد تا در روند طبیعی راه رفتن اختلال ایجاد نکند.

کفش خوب باید لایه زیرین نرم و با خاصیت ضربه گیری داشته باشد تا از پا دربرابر ضربات و فشارهایی که هنگام راه رفتن به آن وارد می‌شود، محافظت کند. در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا 3 نکته‌ای که در هنگام خرید کفش مردانه یا زنانه که باید به آن توجه کنید تا کفش راحت و مناسب استایل خود را انتخاب کنید، ارائه کنیم.

کفش مناسب سایز پای خود را انتخاب کنید

انتخاب کفش مناسب اندازه پا اولین نکته مهم در انتخاب و خرید کفش است. پا درون کفش باید احساس راحتی کند. از خرید کفشی که بزرگتر از پا است و هنگام راه رفتن از پا بیرون می‌آید خودداری کنید. همچنین اگر انگشتان پا به قسمت جلویی کفش برخورد می‌کند و به پا فشار وارد می‌شود، باید سایز بزرگتری را انتخاب کنید. یادتان باشد کفش تنگ را به امید روزی که بلاخره جا باز می‌کند، نخرید.

 فرقی ندارد که برای خرید کفش اسپرت مردانه یا کفش راحتی اقدام می‌کنید یا کفش مجلسی مردانه و زنانه، در ابتدا باید سایز پای خود را بدانید. در خرید اینترنتی کفش اگر شما سایز پای خود را ندانید می‌توانید از راهنمای سایز استفاده کنید تا کفشی با اندازه پای خود خریداری کنید. دقت کنید خرید از برخی مراکز خرید آنلاین معتبر این امکان را به شما می‌دهد در صورت مناسب نبودن سایز، کفش را تعویض یا مرجوع کنید.

در هنگام خرید به جنس کفش توجه کنید

یک نکته مهم دیگر در انتخاب کفش مناسب، توجه به جنس کفش است. هیچ وقت کفش‌های بی‌کیفیت نپوشید. اگر جنس کفش مناسب نباشد، باعث آسیب بدن می‌شود و صدمات جبران ناپذیری را به ستون فقرات، کمر، گردن، پا و زانو وارد می‌کند. پس برای خرید کفش کیفیت جنس را در اولویت با قیمت کفش قراردهید؛ فراموش نکنید که هزینه ای که برای خرید کفش می‌کنید بابت سلامتی خود شما است.

به عنوان مثال انتخاب محصولات چرم مشهد، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای خرید کفش باشد. فرقی ندارد که طرفدار کفش‌های پارچه‌ای، جیر یا چرم باشید؛ دقت کنید خریدتان را از برند با کیفیت انجام دهید.

کفش مناسب استایل خود را انتخاب کنید
افراد شیک پوش توجه زیادی به انتخاب کفش مناسب استایل خود دارند. هر کفشی را با هر استایلی نمی‌توان پوشید. به عنوان مثال در یک استایل رسمی، به همراه کت و شلوار مردانه نباید کفش راحتی یا کفش ورزشی مردانه پوشید. همچنین برای یک استایل ورزشی زنانه، به همراه شلوار راحتی و سویشرت یا هودی دخترانه، مطمنن کسی از کفش پاشنه بلند استفاده نمی‌کند. در ادامه چهار استایل ترند سال که کفش‌های خاصی دارند را معرفی می‌کنیم.

مانتو بهاره زنانه و شلوار دم‌پا را با چه کفشی بپوشیم؟

خرید کفش پاشنه بلند، برای اضافه شدن به استایل نوروز 1400 به همراه مانتو بهاره و شلوار دم‌پا، مناسب‌ترین انتخاب است. برای رنگ مانتو زنانه و شلوار خود، می‌توانید رنگ طوسی و زرد که رنگ‌های سال 2021 هستند را انتخاب کنید. خرید تونیک زنانه می‌تواند مکملی برای انتخاب استایل نوروز 1400 شما باشد تا زیر مانتو زنانه، بپوشید.

پیراهن چهارخانه مردانه و شلوار کتان به همراه کفش کالج

اگر به دنبال انتخاب کفشی هستید که با پیراهن مردانه جدید خود و شلوار کتان بپوشید، پیشنهاد می‌کنیم از کفش کالج در این استایل استفاده کنید. این کفش، ‌ست پرطرفدار و پراستفاده ای است که به همراه شلوار کتان رنگ روشن، مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیب کفش کالج با کت تک مردانه و شلوار کتان یکی دیگر از انتخاب‌های جذاب برای استایل آقایان است.

پانچو جین زنانه و کفش اسپرت، استایل خاص زنانه

انتخاب کفش اسپرت، گزینه ایده‌آل برای پوشیدن با پانچو جین و شلوار جین دخترانه است. با اضافه کردن کلاه کپ که با رنگ بلوز زنانه که زیر مانتو پوشیده‌اید ست باشد، می‌توانید استایل خود را کامل کنید و به مرکز توجه تبدیل شوید.

نیم بوت مردانه  و تیشرت یقه اسکی مردانه، استایل خاص آقایان

یکی از استایل‌های جذاب و پرطرفدار آقایان، ترکیب نیم بوت و شلوار جین است که با پوشیدن تیشرت یقه اسکی، این ترکیب جذاب کامل می‌شود. برای کامل‌تر شدن این ترکیب جذاب انداختن ساعت مچی را فراموش منکنید.
کفش‌ها را در بیشتر ساعت‌های روز می‌پوشیم، به همین دلیل انتخاب کفش مناسب و نگهداری و مراقبت از کفش امری بسیار مهم است. در این مقاله تلاش کردیم چند نکته که در هنگام خرید کفش باید به آن توجه کرد را ارائه دهیم. اگر به دنبال خرید اینترنتی کفش هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید اینترنتی لباس بچگانه، به فروشگاه آنلاین لباس  مراجعه کنید.

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 368 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 15:54

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

زیبا ترین مدل شلوار جین مردانه

مشابه هاي از خوشگل ترین مدل شلوار جین مردانه را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم با ما در سایت تالاب باشید کلکسیونی از شیک ترین و جدید ترین مدل شلوار جین هاي مردانه

 

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شلوار جین های مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شلوار جین مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

مدل شلوار لی مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

شلوار جین های رنگی مردانه

شیک ترین مدل شلوار جین مردانه

جدیدترین مدل شلوار جین مردانه

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 212 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 13:50

سرهمی زنانه و دخترانه

:: مدل لباس های سرهمی به تازگی در بین خانم ها بسیار محبوب شده اند. چرا که این مدل لباس علاوه بر مجلسی بودن با یک روپوش بسیار شیک می تواند در بیرون از خانه و مهمانی ها کاربرد داشته باشد. انتخاب رنگ سرهمی بسیار مهم است قبل از خرید به کمدتان سر بزنید و رنگ های روپوش و مانتو خود را بررسی کنید، سرهمی را انتخاب کنید که با دیگر لباس هایتان به آسانی ست شود.

مدل سرهمی دخترانه جنس کرپ

مدل سرهمی دخترانه جنس کرپ

جدیدترین مدل سرهمی مشکی زنانه 

جدیدترین مدل سرهمی مشکی زنانه 

 سرهمی زنانه مجلسی لمه

 سرهمی زنانه مجلسی لمه

مدل تولوم مجلسی اینستاگرام

مدل تولوم مجلسی اینستاگرام

مدل لباس سرهمی جدید 2019

مدل لباس سرهمی جدید 2019

 

بلیرسوت مجلسی زنانه رنگ صورتی

بلیرسوت مجلسی زنانه رنگ صورتی

مدل لباس سرهم ترکیه

مدل لباس سرهم ترکیه

عکس لباس سرهمی مشکی زنانه

عکس لباس سرهمی مشکی زنانه

زیباترین لباس سرهمی دخترانه 2019

زیباترین لباس سرهمی دخترانه 2019

کانال لباس سرهمی زنانه

کانال لباس سرهمی زنانه

 

سرهمی جین دخترانه شیک

سرهمی جین دخترانه شیک

مدل اورال زنانه جدید 2019

مدل اورال زنانه جدید 2019

طرحی خاص و شیک از مدل سرهمی زنانه جدید 2019

طرحی خاص و شیک از مدل سرهمی زنانه جدید 2019

مدل سرهمی مجلسی 2019

مدل سرهمی مجلسی 2019

ژورنال لباس سرهمی زنانه

ژورنال لباس سرهمی زنانه

 

عکس های مدل لباس سرهمی دخترانه و زنانه

عکس های مدل لباس سرهمی دخترانه و زنانه

بیلرسوت مشکی زنانه مناسب مهمانی

بیلرسوت مشکی زنانه مناسب مهمانی

لباس سرهمی جنیفرلوپز

لباس سرهمی جنیفرلوپز

مدل لباس جامپ سوییت شیک 2019

مدل لباس جامپ سوییت شیک 2019

لباس سرهمی دخترانه سفید رنگ

لباس سرهمی دخترانه سفید رنگ

 

مدل بیلرسوت دخترانه جدید 2019

مدل بیلرسوت دخترانه جدید 2019

مدل سرهمی پوشیده و باحجاب

 

آموزش الگوی بیلرسوت

آموزش الگوی بیلرسوت

سرهمی باکلاس زنانه رنگ مرجانی

سرهمی باکلاس زنانه رنگ مرجانی

 

خرید اینترنتی لباس سرهمی زنانه مجلسی

خرید اینترنتی لباس سرهمی زنانه مجلسی

مدل سرهمی کوتاه دخترانه

مدل سرهمی کوتاه دخترانه

مدل لباس سرهمی آستین دار پوشیده

 

ساتیشو

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 4569 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 13:37

اگر بعد از تعطیلات یا زایمان شکمتان بزرگ شده و در انتخاب و خرید لباس مشکل پیدا کرده اید، نگران نباشید راه‌های میانبر بسیاری برای کوچک نشان دادن شکم و پنهان کردن آن وجود دارد.

  

فرارو- افراد چاق معمولا با یک مشکل همیشگی روبرو هستند و آن هم پیدا کردن لباس برای پنهان کردن شکم، مخصوصاً زمانی که فصل گرما است و مجبورند لباس‌های نازک و کمتری بپوشند.

 

 

این مسئله برای افرادی که شکم و پهلو دارند و از فرم بدن خود راضی نیستند، نگران کننده است و باعث می‌شود اعتماد به نفس شان را از دست بدهند. 

 

اگر این مشکل را دارید در وهله اول بدانید که تنها نیستید. در آخرین آمارگیری که در سال ۲۰۱۳ انجام شده ۵۷.۶ درصد شهروندان آمریکایی اضافه وزن دارند. اگر شما هم اضافه وزن دارید یا شکمتان از آنچه باید بزرگتر است طبق توصیه پزشکان باید وزنتان را کاهش دهید. اما لاغر شدن پروسه زمانبری است و تا رسیدن به نقطه دلخواه می‌توانید از توصیه‌های زیر برای پنهان کردن شکمتان استفاده کنید.

 

اگر چاق هستید و می‌خواهید بدانید چطور می‌توان چاقی و شکم برجسته خود را با استفاده از لباس پوشاند به نکات زیر توجه کنید:

۱. لباس‌های گشاد بپوشید
شاید در نگاه اول این راه حل واضح به نظر برسد، اما منظور ما هر لباس گشادی نیست. بلوز‌های گشاد این روز‌ها باز هم محبوب شده اند. خیلی از افراد لاغر هم ترجیح می‌دهند که لباس‌های گشاد یا به اصطلاح over size بپوشند. مهم نیست زمستان باشد یا تابستان برای هر فصلی لباس‌های گشاد و در عیت شیک مناسب آن فصل وجو دارد.

 

۱۵ ترفند برای پنهان کردن شکم با لباس


۲. لباس‌های تک رنگ انتخاب کنید
از قدیم گفته اند زیبایی در سادگیست. این گفته در زمینه مد و فشن همیشه حقیقت دارد. هر چه طرح و نقش و نگار لباستان کم‌تر باشد لاغر‌تر به چشم می‌آیید. این توصیه به ویژه در مورد شلوار و دامن صدق می‌کند. سعی کنید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. این رنگ‌ها نگاه را به خود جلب نمی‌کند.

۳. راه راه عمودی
حتما خطای چشم به گوشتان خورده است. خطوط راه راه عمودی چشم ما راه دچار خطای بصری میکند. لباس‌های راه راه فرد را لاغر‌تر و کشیده‌تر از حالت واقعی نشان می‌دهد. یک شلوار راه راه سرمایه گذاری بسیار خوبی برای پنهان کردن شکم است.

۴. قسمت‌های دیگر را برجسته کنید
برای پنهان کردن شکمتان لازم است مانند یک تردست عمل کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای پنهان کردن یک چیز پرت کردن حواس‌ها به چیز‌های دیگر است. این اصل در لباس پوشیدن هم صدق میکند. اگر نمی‌خواهید چیزی جلب توجه کند پس جای دیگر را پر رنگ کنید. برای کوچک نشان دادن شکم می‌توانید شال و روسری طرحدار و رنگی سر کنید یا از گردنبند بلند استفاده کنید. اگر دنبال انتخاب لباس شب هستید سراغ یقه‌های باز‌تر بروید. یقه‌ی قایقی یا هفت باز نگاه را به سمت گردن و شانه‌ها منحرف می‌کند.

۵. لباس‌های بلند‌تر از قد زانو انتخاب کنید
هرچه قد لباس یا دامن شما کوتاه‌تر باشد شکمتان برجسته‌تر دیده می‌شود. لباس‌هایی با قد بلند ماکسی یا بلند‌تر از زانو باعث لاغر و کشیده‌تر دیده شدن اندام می‌شود.

۶. دامن بپوشید
دامن‌های راسته و کلوش انتخاب بسیار مناسبی برای پنهان کردن شکم هستند. دامن علاوه بر جمع کردن شکم نگاه را به سمت پایین تنه جذب میکند.


۷. لایه لایه لباس بپوشید
این توصیه بیشتر مناسب فصول سرد سال است. لازم نیست با یک تک کت یا کاپشن سر و ته قضیه را هم بیاورید. برای لاغر‌تر دیده شدن چند لایه بلوز و بالاپوش انتخاب کنید و در نهایت با یک شال گردن استایل لایه لایه خود را تکمیل کنید.

۸. شلوار فاق بلند
موقع انتخاب شلوار دقت کنید که قسمت کمر آن کمی بلند‌تر از حد معمول باشد. این شلوار‌ها علاوه بر جمع کردن شکم، پا‌ها را بلندتر از اندازه واقعی نشان می‌دهند. پا‌های بلند‌تر هیکل را لاغر‌تر و کشیده‌تر از اندازه واقعی نشان می‌دهد.

 

۱۵ ترفند برای پنهان کردن شکم با لباس


۹. برش‌های نامتعارف
در سال‌های اخیر تونیک و مانتو با برش‌های نامتعارف کاملا جا افتاده است. لباس‌هایی که برش نا متعارف دارند توجه‌ها را از شکم به طرح لباس متمایل می‌کنند.

۱۰. به برش کمر لباس دقت کنید
اگر کمر مانتو یا پیراهن شما دقیقا روی شکم قرار بگیرد علاوه بر برجسته کردن شکم قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. لباس‌هایی که برش کمر آن‌ها زیر سینه است شکم را زیر خود پنهان می‌کند. به علاوه کمر لباس روی لاغر‌ترین قسمت بدن قرار می‌گیرد و هیکل را کوچک‌تر از اندازه واقعی نشان می‌دهد.

۱۱. لباس راسته بپوشید
شلوار، دامن و پیراهن راسته بهترین دوست شما هستند. لباس راسته بدن را قاب بندی میکند و تمام مشکلات اندام زیر خود پنهان میکند و بدن را صاف و ترکه¬ای نشان می‌دهد.

۱۲. از کمربند استفاده نکنید
بدترین اکسسوری برای فردی که شکم بزرگی دارد کمربند است. به صورت کلی از هر چیز که ممکن است نگاه را به سمت شکم جذب کنید صرف نظر کنید.

 

۱۵ ترفند برای پنهان کردن شکم با لباس


۱۳. بلوز را زیر شلوار نبرید
بهتر است همیشه بلوز را روی شلوار قرار دهید. بهتر است همیشه تی شرت یا بلوز خود را روی شلوار قرار دهید. قرار دادن بلوز زیر شلوار ابعاد و اندازه شکم را کاملا واضح نشان می‌دهد.

۱۴. دقت کنید لباس در نواحی اطراف شکم چسبان نباشد
این توصیه هم تا حدی بدیهی به نظر میرسد، اما نکته ظریفی است. بعضی لباس‌ها در ظاهر گشاد هستند، اما برش و دوخت آن‌ها و حتی جنس پارچه لباس به صورتی است که به شکم و نواحی اطراف آن می‌چسبد.

۱۵. از لگ و شلوار گنی استفاده کنید
آخرین نکته کمی کاربردی‌تر و البته گران‌تر از سایر موارد است. اگر افتادگی شکم دارید یا به هر دلیلی امکان لاغر کردن شکم برای شما وجود ندارد بهترین کار این است روی خرید یک لگ گن دار مناسب سرمایه گذاری کنید. لگ یا شلوار‌های گن دار در قسمت شکم کشی هستند و چربی این ناحیه را کاملا جمع می‌کنند.

 

منبع: فرارو

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 13:29

راهنمایی برای انتخاب لباس تابستانه

انتخاب یک لباس مناسب برای داشتن تابستانی خنک و بدون مشکل لازم است از این رو باید نکاتی را هنگام خرید به یاد داشته باشید.

 تابستان نزدیک شده است پس اکر قصد خرید یم دست لباس جدید دارید حتما کمی در خرید آن دقت داشته باشید که به درد تابستان بخورد. برای انتخاب یک لباس در فصل گرما باید نکات خاصی را در نظر داشته باشید که در ادامه به مهمترین نکات آن اشاره می کنیم :

** اصل مهم در خرید لباس های تابستانه دقت داشتن به وزن، جنس و نوع پارچه ای است که در دوخت لباس به کار رفته است. در این فصل باید از سبک ترین و البته خنک ترین لباس هایی که می توانید بپوشید تا از کرمازدکی و بیماری های ان دور شوید.

** برای خرید پیراهن همیشه پارچه نخی پیشنهاد شده است. در این فصل بهتر است از لباس های پلاستیکی با الیاف مصنوعی جدا دوری کنید این لباس ها بیشتر بدن شما را اذیت می کنند. خرید پیراهن های نخی هم سبک و هم خنک هستند.

** برای شلوار نباید از جنس های تنگ یا خیلی کلفت استفاده کرد. شلوارهای پارچه ای بهترین گزینه برای داشتن یک تابستان راحت و بدون دردسر به شما توصیه می شود. تا حد امکان از شلوارهای لی دوری کنید چرا که گرم و کلفت هستند.

** در این فصل حتما عینک آفتابی به همراه داشته باشید. اشعه های آفتاب با قدرت بیشتر به سمت زمین می آیند و ممکن است مشکلات بزرگی برای چشمان شما ایجاد شود از این رو یک عینک آفتابی مناسب برای گذراندن تابستانی بدون مشکلات بینایی مهم است.

** انتخاب رنگ نیز می تواند در گرمی یا خنک بودن آن تاثیر داشته باشد. همیشه از رنگ هایی استفاده کنید که شاد و روشن هستند. تا حد امکان از رنگ های تیره مانند مشکلی یا خاکستری استفاده نکنید.

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 13:15

مدل لباس ساحلی و پیراهن تابستانه زنانه

پارسینه: لباس‌های ساحلی را می توان با صندل و کلاه حصیری ست کنید، لباس‌های ساحلی در انواع کوتاه و بلند وجود دارند که معمولا طرح‌های گل گلی دارند و یک استایل تابستانی و خنک به شما می بخشند.

 

تابستان فرصت مناسبی برای سفر به سواحل جنوب کشورمان است، اما آب و هوای جنوب نیازمند سبک لباس پوشیدن خاصی است، لباس‌های نخی و خنک مناسب هوای شرجی هستند و سفر را برایتان لذت بخش‌تر میکنند. لباس‌های ساحلی زنانه پیراهن‌های نخی و تابستانه‌ای هستند که بسیار خنک و راحت اند.

مدل لباس ساحلی و پیراهن تابستانه زنانه
 

 

انواع ست‌های لباس ساحلی زنانه با کلاه و عینک را برایتان در این بخش جمع آوری کرده ایم که جدید و زیبا هستند. این مدل لباس‌ها بسیار خنک هستند و برای سفر به مناطق ساحلی مناسب اند.

مدل لباس ساحلی و پیراهن تابستانه زنانه
 

مدل لباس ساحلی و پیراهن تابستانه زنانه

 

مدل لباس ساحلی و پیراهن تابستانه زنانه

 

مدل لباس ساحلی و پیراهن تابستانه زنانه

 

مدل لباس ساحلی و پیراهن تابستانه زنانه

 

مدل لباس ساحلی و پیراهن تابستانه زنانه

 

مدل لباس ساحلی و پیراهن تابستانه زنانه

 

مدل لباس ساحلی و پیراهن تابستانه زنانه

منبع: پارسینه

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 290 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 13:09

 

خرید آنلاین ادکلن مناسب برای فصل بهار و تابستان!

خرید اینترنتی ادکلن این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا امکان بررسی و مقایسه محصول موردنظر خود را داشته باشید و خرید خود را انجام دهید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا نکاتی برای خرید آنلاین ادکلن مناسب برای فصل بهار و تابستان به شما ارائه دهیم.

خرید آنلاین ادکلن مناسب برای فصل بهار و تابستان!

خرید ادکلن و عطر مردانه و زنانه در فصول بهار و تابستان با فصل‌های پاییز و زمستان تفاوت‌هایی به جهت گرمای هوا دارد. معمولاً عطرهای مناسب فصل بهار و تابستان رایحه ملایم و خنکی دارند و عطرهای فصل‌های سرد، رایحه گرم، تلخ و شیرینی به همراه دارند. از این رو انتخاب ادکلن و عطر با رایحه تند، گرم و شیرین در روزهای گرم نمی‌تواند مناسب باشد. خرید اینترنتی ادکلن این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا امکان بررسی و مقایسه محصول موردنظر خود را داشته باشید و خرید خود را انجام دهید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا نکاتی برای خرید آنلاین ادکلن مناسب برای فصل بهار و تابستان به شما ارائه دهیم.

نکاتی که هنگام خرید ادکلن مناسب فصل بهار و تابستان باید رعایت کنید!

عطرها بخشی از خاطرات شما هستند و شما با بویی که حس می‌کنید، خاطرات را در ذهن‌ خود زنده می‌کنید. به‌عنوان مثال بوی شکوفه‌های بهاری، خاطرات عید نوروز و دید و بازدیدها را زنده می‌کند، بوی میوه، خنکای نسیم تابستانی را در ذهن تداعی می‌کند و بوی باران خاطرات روزهای خنک بهاری را به یاد می‌آورد. از این رو اگر می‌خواهید یک خاطره خوش از خود باقی بگذارید، در خرید ادکلن باید به نکاتی توجه نمایید.

تفاوت عطر، ادکلن، ادوتویلت و ادوپرفیوم را بدانید!

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که عطر و ادکلن تفاوتی با یکدیگر ندارد و ادوتویلت و ادوپرفیوم را نیز در همان گروه قرار می‌دهند. این افراد تصور می‌کنند که اگر هرکدام قیمت بالاتری داشته باشد، از ماندگاری بیشتری نیز برخوردار است. اما باید توجه کنید که این رایحه‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و میزان اسانس و ماندگاری متفاوتی دارند که بهتر است آن‌ها را بشناسید.

  • ادکلن (Eau de cologne): ادکلن بوی ملایم و ماندگاری معمولی به همراه غلظت ۲ تا ۴ درصدی را به همراه دارد.
  • عطر (Perfume): عطر قیمت بالایی نسب به رایحه‌های دیگر دارد، چرا که حاوی غلظت ۲۰ تا ۳۰ درصدی است.
  • ادوپرفیوم (Eau De Perfume): اگرچه ادوپرفیوم قیمت مناسب‌تری نسبت به عطر دارد، اما این به این معنا نیست که ماندگاری خوبی نداشته باشد، چرا که غلظت ۱۵ تا ۲۰ درصدی را شامل می‌شود.
  • ادوتویلت (Eau de Toillet): ادوتویلت با غلظت ۵ تا ۱۵ درصدی، ماندگاری متوسطی میان عطر و ادوپرفیوم دارد.

ویژگی رایحه ادکلن بهاری!

خرید آنلاین ادکلن مناسب برای فصل بهار و تابستان!

فصل بهار و تابستان در ایران، جزء فصل‌ها گرم محسوب می‌شوند؛ از این رو عطر مناسب فصل گرم، رایحه‌ای مخالف آب‌وهوا دارد. در این صورت عطر ملایم و خنک احساس خنکی و خوشایندی را القا می‌کند و بینی کسی را در گرما آزار نمی‌دهد.

یکی از رایحه‌های ادکلن بهاری ، رایحه گل است. این رایحه گل، پرطرفدارترین رایحه در میان رایحه‌های ادکلن‌ها محسوب می‌شود. البته اگر می‌خواهید کمی متفاوت باشید و عطری فانتزی، ملایم و کمی شیرین تهیه کنید، رایحه میوه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برخی از ادکلن‌های ملایم و خنک رایحه ترکیبی دارند که عطر و بوی متفاوت و خاصی ایجاد می‌کنند. معمولاً این رایحه‌ها ترکیبی از گل، میوه، سبزیجات و اسانس‌های گوناگون است.  اگر به دنبال خرید ادکلن متفاوتی برای فصل بهار و تابستان هستید، پیشنهاد می‌کنیم عطرهای ترکیبی را انتخاب نمایید.

تفاوت عطر اصل و تقلبی را بشناسید

این روزها بازار خرید و فروش عطر تقلبی یا به‌اصطلاح فیک (Fake) بسیار داغ است و بسیاری از افراد بدون ‌آنکه شناختی از عطر اصل و تقلبی داشته باشند، اقدام به خرید ادکلن می‌کنند که متأسفانه موجب از دست رفتن هزینه خرج شده برای خرید یک ادکلن خوش‌بو می‌شود. درواقع عطرهای تقلبی به‌جای رایحه اصلی، بوی الکل می‌دهند و ماندگاری ندارند.

خرید آنلاین ادکلن را امتحان کنید!

خرید آنلاین ادکلن مناسب برای فصل بهار و تابستان!

معمولاً برای تشخیص عطر اصل از عطر تقلبی باید شناخت کافی از عطرها داشته باشید، اما ساده‌ترین روش برای خرید ادکلن اصل این است که از مراکز خرید آنلاین معتبر خرید ادکلن جدید خود را انجام دهید. هنگام خرید آنلاین ادکلن شما این فرصت را دارید تا به مقایسه برند‌ها و مدل‌های مختلفی بپردازید تا خرید خود را انجام دهید. همچنین استفاده ازنظر کارشناسان و کاربران سایت هنگام خرید اینترنتی کمک می‌کند تا انتخاب صحیحی داشته باشید.

روش‌ دیگر برای تشخیص ادکلن اصل از ادکلن تقلبی، بررسی شیشۀ آن است. شما می‌توانید شیشه اصلی ادکلن موردعلاقه یا موردنظرتان را در سایت‌های معتبر بررسی نمایید و آن را با شیشه ادکلنی که می‌خواهید بخرید، مقایسه نمایید. معمولاً شیشه ادکلن‌های تقلبی کدر است و نوشته‌های رویش به‌راحتی پاک می‌شوند. با این حال بسته‌بندی عطر نیز می‌تواند به شما کمک کند.

اگر به دنبال خرید لباس و یا خرید آنلاین ادکلن اصل هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لباس بانی‌مد مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید.

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 382 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 13:30

ست کت و شلوار کرم مردانه (عکس)

رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی است که به راحتی با هر رنگی ست می شود. رنگ کرم طیف های متنوعی دارد که با رنگ های مختلف به خوبی ست می شود.

رنگ کرم را می توانید برای کت و شلوارهای مردانه و زنانه، کت و دامن زنانه، بلوز و شلوار، برای ست کت و شلوار کرم و همچنین ست های دیگر برای لباس های کرم از رنگ های قهوه ای، زرشکی، سفید، آبی، کرم، مشکی، سورمه ای و ... استفاده کنید.

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 853 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 13:20

هفت پیشنهاد کاربردی برای استفاده از شومیز زنانه

شومیز یکی از پرطرفدارترین لباس‌های زنانه در استایل کژوال، مهمانی و رسمی است که طراحان لباس توجه زیادی به این لباس دارند و با توجه به تنوع بالای این لباس، شما در انتخاب شومیز زنانه جدید قدرت انتخاب بیشتری دارید.

شومیز یکی از پرطرفدارترین لباس‌های زنانه در استایل کژوال، مهمانی و رسمی است که طراحان لباس توجه زیادی به این لباس دارند و با توجه به تنوع بالای این لباس، شما در انتخاب شومیز زنانه جدید قدرت انتخاب بیشتری دارید. برای پوشش بانوان ایرانی که از مانتو در استایل خود استفاده می‌کنند، شومیز یک مکمل مناسب برای پوشیدن زیر مانتو جلوباز است.

هفت پیشنهاد کاربردی برای استفاده از شومیز زنانه

شومیز رسمی یا شومیز حریر انتخاب مناسب برای مهمانی‌ها

تنوع در لباس شومیز باعث می‌شود شما دست بازتری در انتخاب داشته باشید. مثلاً برای مهمانی‌های رسمی می‌توانید، شومیز رسمی که در قسمت شانه از اپل استفاده شده را با شلوار جذب تیره رنگ یا دامن کوتاه به همراه ساپورت فانتزی یا ساده بپوشید. شومیز حریر با آستین بلند و کلوش و یا با آستین کوتاه و چین‌دار انتخاب دیگری می‌تواند برای شما باشد تا با شلوار جذب و کفش پاشنه بلند بپوشید. بهتر است که در انتخاب کفش برای این استایل خود از کفش‌های پاشنه‌دار استفاده کنید.

هفت پیشنهاد کاربردی برای استفاده از شومیز زنانه

شومیز جین و ساعت مچی اسپرت

یکی دیگر از شومیز‌های خاص که طرفداران زیادی دارد، شومیز لی است. یکی از استایل‌های پرطرفدار دانشجویی که می‌توانید آن را با تیشرت سفید یا مشکی ست کنید. یک دکمه بالا یا سه دکمه از پایین شومیز را ببندید و شلوار جین و کتانی را فراموش نکنید تا استایل جذابی را داشته باشید. ساعت مچی اسپرت یک مکمل عالی برای اضافه شدن به این استایل شما است.

شومیز پشت باز با ساعت بند چرم و ساپورت بافت

شومیز پشت باز یک انتخاب خاص برای دورهمی‌ها است که با یک شلوار جذب و چکمه بلند، زیبایی استایل شما را چند برابر می‌کند. شومیز اسپرت دخترانه هم یکی دیگر از پرطرفدارترین شومیزهاست که با اضافه شدن ساعت کلاسیک بند چرمی جذابیت شما را تکمیل می‌کند. یک استایل خاص با استفاده از شومیز اسپرت، ترکیب آن با ساپورت بافت جدید است.

پیراهن زنانه بلند یار جدانشدنی کفش پاشنه‌دار

امروزه لباس شومیز طرفداران زیادی پیدا کرده و در استایل مهمانی هم جای خود را باز کرده، یکی از شومیز‌های پرطرفدار، پیراهن زنانه است که محبوبیت خود را دارد و جلوه خاصی به شما در مهمانی‌ها می‌دهد. پیراهن زنانه بلند سال‌های زیادی است که در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. این پیراهن برخلاف پیراهن کوتاه زنانه، یار جدانشدنی کفش پاشنه بلند زنانه است. پیراهن کوتاه را بیشتر با کفش زنانه بدون پاشنه می‌پوشند.

هفت پیشنهاد کاربردی برای استفاده از شومیز زنانه

وقتی استایل خود را با پیراهن می‌سازید، اگر انتخابتان پیراهن بلند است، می‌توانید کفش پاشنه دار خود را بدون جوراب یا با جوراب پارازین بپوشید. اگر هم پیراهن کوتاه را انتخاب کردید، می‌توانید به سراغ ساپورت بروید. نکته‌ای که باید توجه کنید این است که اگر رنگ پیراهن شما در طیف رنگی تیره است می‌توانید از ساپورت نازک رنگ پا استفاده کنید و اگر رنگ لباس شما در طیف رنگی روشن است، می‌توانید دو انتخاب داشته باشید. ساپورت توری تیره رنگ یا ساپورت ساده که پرکاربرد است و در عین سادگی استایل خاص شما را مورد توجه قرار می‌دهد.

با پیراهن زنانه‌ای که می‌پوشید، گوشواره بیاندازید

گوشواره، اکسسوری مناسب استایل شما است که با پیراهن ساده زنانه و ساپورت طراحی شده است. اگر پیراهن بلند را با کفش پاشنه دار پوشیدید، حتماً از گوشواره آویز استفاده کنید. توجه کنید که اگر پیراهن بلند زنانه را انتخاب کردید، گوشواره آویز، اکسسوری مناسبی برای استایل شما است. در این استایل هیچ‌وقت از گوشواره‌های کوتاه و کوچک استفاده نکنید. برای انتخاب مکمل‌های پیراهن کوتاه دست باز تری دارید و از انواع گوشواره‌ها می‌توانید استفاده کنید. برای مدل مو خود هم سعی کنید زمانی که مو خود را مدل پسرانه کوتاه کردید، از پیراهن زنانه بلند استفاده نکنید.

لذت خرید اینترنتی لباس را از مرکز خرید آنلاین بانی‌مد از دست ندهید

برای همه افراد به‌خصوص خانم‌ها خرید لباس همیشه یکی از لذت بخش‌ترین فعالیت‌های روزمره بوده و در بیشتر مواقع تبدیل به سرگرمی می‌شود. تجربه خرید لباس وقتی لذت بخش‌تر می‌شود که خرید آنلاین را تجربه کنید. خرید اینترنتی علاوه بر محافظت شما در برابر ترافیک و کرونا، در وقت شما نیز صرفه‌جویی می‌کند. شما امکان مقایسه انواع لباس‌ها را دارید و می‌توانید با دقت آن‌ها را بررسی کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. امروزه تجربه خرید اینترنتی لباس زنانه، جذاب‌تر و کاربردی‌تر از گذشته است.

اگر در مرکز خرید معتبر آنلاین مانند بانی مد خرید نمایید، امکان مرجوع کردن کالا در صورت عدم تمایل را دارید. برای مشاهده انواع لباس‌های زنانه و مردانه و بچگانه می‌توانید به فروشگاه آنلاین لباس بانی‌مد مراجعه کنید تا تجربه خرید‌های عالی و لذت بخش را داشته باشید و استایل خاص خود را جذاب کنید.

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 367 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 13:07

مدل صندل تابستانی زنانه

پارسینه: صندل‌های تابستانی باید سبک باشند تا پا‌های شما در گرمای تابستان بتوانند تنفس کنند صندل‌ها انواع مختلفی دارند اسپرت و بدون پاشنه، صندل‌های لا انگشتی، صندل‌های لژ دار و طبی، صندل‌های بند دار که انتخاب آن‌ها بستگی به پسند شما دارد.

 

تابستان بهترین زمان برای بیرون رفتن، پیاده روی و گردش با دوستان است که در این صورت به یک جفت کفش راحت و جلوباز نیاز دارید. کفش‌های صندل هم استایل تان را متفاوت میکنند و هم راهی برای فرار از گرما و بوی بد پا در فصل تابستان هستند. صندل‌ها انواع مختلفی دارند از جمله صندل‌های اسپرت و بدون پاشنه، صندل‌های لا انگشتی، صندل‌های لژ دار و طبی، صندل‌های بند دار و ... که انتخاب آن‌ها بستگی به پسند شما دارد.

مدل صندل تابستانی زنانه
 

 

صندل‌های تابستانی باید سبک باشند تا پا‌های شما در گرمای تابستان بتوانند تنفس کنند، با پوشیدن صندل دیگر نیازی به جوراب ندارید و این باعث میشود پاهایتان عرق نکنند و گرمتان نشود.

در بین دخترخانم‌های جوان و نوجوان صندل‌های لا انگشتی و اسپرت طرفداران بیشتری دارد که این مدل صندل‌ها باعث جذابیت تیپ تابستانی آن‌ها میشود.

مدل صندل تابستانی زنانه

 

مدل صندل تابستانی زنانه

 

مدل صندل تابستانی زنانه

در انتخاب صندل‌های لژ دار دقت کنید، هرگز نباید پاشنه صندل از ۴ سانتی متر بیشتر باشد، زیرا اگر ارتفاع پاشنه صندل از ۴ سانتی متر بیشتر باشد باعث فشار به کمر و پا میشود.

مدل صندل تابستانی زنانه

 

مدل صندل تابستانی زنانه

 

مدل صندل تابستانی زنانه

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 254 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 12:52

5 ویژگی لباس بچگانه دخترانه و پسرانه و نوزاد که نمی‌دانستید

خرید لباس بچگانه؛ کاری بسیار لذت بخش و درعین حال دشوار است.

تنوع طرح و رنگ، قیمت و جنس باعث می‌شود که والدین هنگام خرید لباس بچه به شدت گیج شده و نتوانند لباس مناسب کودک خود را انتخاب کنند. توصیه ما این است که در انتخاب لباس کودک از مشاوره فروشگاه‌های معتبر و تخصصی در حوزه لباس بچه استفاده کنید. اما چه فاکتورهایی در انتخاب لباس بچه مناسب موثر هستند؟

در این مقاله، پنج نکته بسیار مهم در رابطه با خرید لباس بچه گانه، نوزاد، دخترانه و پسرانه را بررسی می‌کنیم. این نکات به والدین کمک می‌کنند تا خرید لباس کودک و نوزاد، برای آن‌ها یک تجربه خوشایند باشد و بهترین و به‌صرفه‌ترین نوع پوشاک را برای کودکان خود انتخاب کنند.

1- راحتی لباس بچه

در هنگام خرید لباس کودک، اطمینان حاصل کنید که لباس تنگ نباشد. اگر لباس دارای زیپ است، آن را به‌دقت بررسی کنید، زیرا برخی زیپ‌ها می‌توانند به پوست کودک آسیب برسانند. دکمه‌های لباس را موردبررسی قرار دهید که مبادا شل نباشند، زیرا بچه‌ها تمایل دارند که همه چیز را به دندان بگیرند و شل بودن دکمه‌های لباس، می‌تواند برای کودک شما خطرآفرین باشد. همچنین لباسی را انتخاب کنید که قسمت داخلی برچسب روی آن، نرم باشد و به پوست کودک شما آسیب نرساند.

2 – لباس دخترانه باکیفیت بخرید

خرید لباس دخترانه؛ یکی از لذت بخش ترین کارها در طول زندگی است. اماخرید لباس دختر بچهبا کیفیت در بعضی مواقع نیاز به صرف هزینه زیادی دارد؛ به همین علت باید با نکات مهم درباره انتخابلباس دخترانهمناسب آشنا باشید و در هنگام خرید خود، آن‌ها را در نظر بگیرید.

به دنبال پارچه‌های با کیفیت بالا باشید. کودکان بسیار فعال هستند و به لباس‌های بادوام نیاز دارند، حتی برای استفاده روزانه. یکی از راه‌ها برای اطلاع از کیفیت پارچه، لمس کردن آن است. با لمس کردن پارچه، ضخامت و جنس پارچه مشخص می‌شود. همچنین در هنگام خرید، درزهای لباس را بررسی کنید. درزهای گشاد و باز، نشانه یک لباس با کیفیت پایین است و احتمالا دوام زیادی نخواهد داشت، مخصوصا بعد از چندین بار پوشیدن و شستن. از طرفی درزهای باز و ناتمام می‌توانند پوست حساس نوزادان را خراشیده کنند.

این نکته را نیز توجه داشته باشید که لباس‌های باکیفیت الزاما گران نیستند و از طرفی لباس‌های گران‌قیمت، الزاما با کیفیت خوب آماده نشده‌اند. علاوه بر این، ما می‌دانیم که نوزادان و کودکان، خیلی سریع رشد می‌کنند و والدین باید مرتبا لباس‌هایی با سایز جدید برای آن‌ها تهیه کنند؛ بنابراین بهتر است، به‌جای لباس‌های گران‌قیمت، لباس‌ها را به‌طور بودجه‌بندی‎شده خریداری کنیم.

3- لباس نوزاد را به‌دلیل رشد سریع، بزرگ‌تر بخرید

خرید لباس نوزاد؛ چه برای کسانی که برای اولین بار صاحب فرزند شده‌اند و چه کسانی که در انتظار چندمین فرزند خود هستند، کار دشواری است. چراکه پدر و مادرها به‌دنباللباس نوزادیمتنوع و در‌عین‌حال با کیفیت خوب برای استفاده مکرر کودک دلبند خود هستند. رعایت برخی نکات درباره نحوه انتخاب لباس نوزاد دخترانه و پسرانه باعث می‌شود تجربه خرید لباس نوزاد ساده‌ و مطمئنی را داشته باشید.

حتی اگر فکر می‌کنید که از سایز کودک خود اطلاع کامل دارید، باز هم در هنگام خرید لباس مراقب باشید. خیلی اوقات والدین نمی‌توانند خوب قضاوت کنند و درنتیجه لباسی را خریداری می‌کنند که بعدا معلوم می‌شود مناسب کودک آن‌ها نیست. بهتر است که معمولا لباسی را خریداری کنید که یک سایز بزرگ‌تر از سایز متناسب کودک شماست؛ زیرا کودکان خیلی سریع رشد می‌کنند، به‌طوری‌که گاهی یک لباس که کیفیت بسیار مطلوبی نیز دارد، تنها سه ماه قابل‌استفاده است و برای کودک تنگ می‌شود. اندازه لباس نوزادی و بچه گانه، استاندارد و معمولا بر اساس سن آن‌هاست. برای مثال، پیراهن 3T، به‌احتمال‌زیاد متناسب یک کودک سه‌ساله با جثه متوسط است. این نکته می‌تواند در هنگام خرید لباس بچه گانه، بسیار کمک‌کننده باشد، به‌خصوص زمانی که کودکتان همراه شما نباشد.

4- هدف خود را از خرید لباس پسرانه مشخص کنید

لباس پسرانهمعمولا به تعدادی پیراهن، شلوار و تی شرت ختم می‌شود؛ درحالی‌که می‌توانید لباس‌های بسیار متنوعی برای پسر عزیزتان بخرید. خرید لباس بچه گانه پسرانهبرای خانواده‌ها آسان نیست؛ زیرا در کنار پیدا کردن لباس مناسب با قیمت خوب، باید به ویژگی‌های آن نیز توجه کنید تا مبادا مجبور شوید مجددا به سراغخرید لباس پسرانه جدید بیایید.

کودکان کمی بزرگ‌تر می‌توانند خواسته‌های خود را هنگام خرید لباس ابراز کنند، اما در خرید لباس نوزاد، درنهایت این والدین هستند که حرف آخر را می‌زنند. بعضی از لباس‌های بچه گانه، ظاهر فشن و زیبایی ندارند اما بسیار کاربردی هستند. پدر و مادر باید بدانند که با خرید لباس، به دنبال چه چیزی برای فرزندان خود هستند. به‌طورکلی متخصصان در این زمینه، معتقدند که عملکرد لباس نوزادی و نه ظاهر آن، باید به‌عنوان نکته مهم و اصلی در نظر گرفته شود. به‌عنوان‌مثال، لباس‌های ضد آب و بارانی، این لباس‌ها شاید ظاهر جذاب و زیبایی نداشته باشند ولی در هنگام بارندگی شدید، کودک را از باران و برف دور نگه می‌دارند و برای سلامتی کودک بسیار مهم هستند.

5- لباس بچه گانه متناسب با آب‌وهوا بخرید

هنگامی‌که اقدام به خرید لباس نوزادی یا بچه گانه می‌کنید، به خاطر داشته باشید که پارچه لباس باید متناسب با آب‌وهوا باشد. برای مثال در تابستان‌ها، پنبه بهترین نوع پارچه برای لباس نوزاد است. همچنین در این فصل، لباس کودک باید دارای آستین بلند باشد تا از دستان کودک در برابر آفتاب محافظت کند. در زمستان نیز لباس‌های نوزادی چندلایه خریداری کنید تا نوزاد یا کودک در آن احساس گرما کند.

منبع: تسنیم

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 224 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 12:43

7 مدل پیراهن مجلسی مردانه

7 مدل پیراهن مجلسی مردانه

بیشتر آقایان در کمد خود چند مدل پیراهن مجلسی مردانه دارند که هر کدام را در مکان و شرایط خاص به تن می‌کنند. در ظاهر به نظر می‌رسد تنوع پیراهن آقایان کم‌تر از تنوع پیراهن زنانه است، اما همان پیراهن به ظاهر ساده، چندین مدل متفاوت دارد. اگر در خرید پیراهن مردانه اسپرت جدید خود شک دارید و نمی‌دانید کدام مدل مناسب شما است، به ادامه مقاله توجه کنید.

1. پیراهن مردانه آکسفورد دکمه‌دار

پیراهن آکسفورد دکمه‌دار کلاسیک در سال 1896 توسط جان بروکس طراحی شد. این مدل پیراهن مردانه رسمی، یک مدل قدیمی و کلاسیک است که آقایان در مراسم‌ و مکان‌های خاص مانند مراسم عروسی یا اداره به تن می‌کنند.

مدل آکسفورد پیراهن مردانه با قدمت بیش از صد سال، همچنان طرفدار دارد. برای مثال آقایان رنگ روشن پیراهن آکسفورد دکمه‌دار را در مراسم‌های غیررسمی و طیف رنگ تیره این پیراهن مجلسی را در مراسم‌های رسمی می‌پوشند.

پارچه پیراهن مردانه آکسفور کمی ضخیم‌تر از مدل‌های دیگر است و آقایان می‌توانند این پیراهن دکمه‌دار را به صورت اسپرت با شلوار جین یا به صورت مجلسی یا فرمال با شلوار کتان یا پارچه‌ای به تن کنند. 

2. پیراهن مردانه اورشرت یا بالاپوش

در فصل‌هایی مانند بهار و پاییز که هموا آنچنان سرد یا گرم نیست، استفاده از پیراهن مردانه اورشرت یا بالاپوش گزینه بسیاری مناسبی است.

آقایان اورشرت یا بالاپوش را روی یک تیشرت یا پیراهن مردانه بدون دکمه می‌پوشند. به همین دلیل زیبایی و جلوه اورشرت یا بالاپوش به خاطر استایل ساده‌اش است.

معمولا رنگ‌های اورشرت یا بالا پوش سبز، خاکی، کرم، طوسی، مشکی و سرمه‌ای است که آقایان با پیراهن مردانه‌ سفید یا رنگارنگ ست می‌کنند.

3. پیراهن مردانه اداری

7 مدل پیراهن مجلسی مردانه

پیراهن مردانه اداری یک مدل پیراهن شیک و جذاب است که آقایان می‌توانند در اداره و مراسم‌های رسمی با کت و شلوار مجلسی سِت کنند.

پیراهن مردانه اداری مناسب کسانی است که یک شغل پشت میزی و رسمی دارند و باید لباس فرمال به تن کنند. در این صورت اگر می‌خواهید حتی در محل کار خوشتیپ باشید، رنگ سفید و آبی کم‌رنگ مناسب‌ترین رنگ برای این مدل پیراهن مردانه است.

تفاوت پیراهن مردانه رسمی و اداری در این است که پیراهن اداری را با کروات یا پاپیون به تن نمی‌کنند و معمولا آقایان آستین پیراهن مردانه اداری را بالا می‌زنند تا مدل پیراهنشان جلوه کژوال اسمارت یا نیمه رسمی پیدا کند.

4. پیراهن مردانه آستین کوتاه

7 مدل پیراهن مجلسی مردانه

هرچه هوا رو به گرما می‌رود، آستین پیراهن‌ها کوتاه‌تر می‌شود. پیراهن‌ مردانه آستین کوتاه شبیه به پیراهن‌ دکمه‌دار آکسفور است، با این تفاوت که آستین کوتاهی دارد.

پیراهن مردانه آستین کوتاه مناسب مهمانی‌های غیررسمی، گردش در ساحل، پیاده‌روی و گشت و گذار در رستوان و کافه است.

این مدل پیراهن در رنگ و طرح‌های متفاوت مورد استفاده آقایان در تمام سنین قرار می‌گیرد. معمولا به همراه پیراهن مردانه آستین کوتاه کروات استفاده نمی‌کنند، اما اگر می‌خواهید استایل اسمارت کژوال یا غیررسمی و شیکی داشته باشید، می‌توانید از پاپیون رنگی بهره‌مند شوید.

آقایان می‌توانند پیراهن آستین کوتاه را به همراه شلوار جین، شلوار کتان و شلوار پارچه‌ای ست کنند، اما باید به طرح و رنگ لباس‌های خود دقت کنید.

5. پیراهن مردانه جین

همیشه پیراهن مردانه جین یک جلوه خاص به استایل کژوال یا غیررسمی شما می‌بخشد. کافی است یک تیشرت را با یک شلوار معمولی بپوشید و یک پیراهن جین به تن کنید تا متوجه تغییر استایل خود در مراسم‌ها شوید.

شما می‌توانید پیراهن جین را به صورت تک بپوشید یا در فصل بهار یا پاییز به عنوان اورکت روی تیشرت اسپرت مردانه به تن کنید. همچنین پیراهن جین را می‌توانید با شلوار جین مردانه، شلوار کتان یا شلوارک سِت کنید. علاوه بر این، رنگ کرم و خاکی با پیراهن جین متناسب است.

6. پیراهن مردانه کتان

جنس پارچه پیراهن کتان نازک و لطیف است که هوا به سادگی از آن عبور می‌کند و مناسب همان روزهاییست که هر لحظه ممکن است در هوای گرم تابستان مانند بستنی آب شوید. رنگ کرم، آبی، سفید و صورتی از رنگ‌های محبوب پیراهن مردانه کتان است. این رنگ‌ها گرمای کم‌تری جذب می‌کند و بسیار مناسب تابستان است.

اگر می‌خواهید استایل متفاوت و اسپرت داشته باشید، می‌توانید آستین پیراهن‌تان را تا کنید و همراه با شلوار جین مردانه یا شمبری بپوشید.

7. پیراهن مردانه کوبایی

پیراهن مردانه مدل کوبایی از ابتدای دهه 20 میلادی وارد فشن و لباس‌های غیر رسمی آقایان شد و در دهه 70 و 80 میلادی طرفداران بسیاری، به خصوص در شهرهای ساحلی آمریکا، ایتالیا و انگلیس پیدا کرد. این مدل پیراهن مردانه نه تنها در سینما، بلکه در فشن تابستانه نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

جنس پارچه پیراهن مردانه کوبایی خنک و نازک است و در طرح‌های گل‌دار یا رنگ‌های روشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این مدل پیراهن مردانه اسپرت را به همراه شلوار یا شلوارک در مهمانی‌های غیر رسمی یا مسافرت بپوشید.

به یاد داشته باشید که با خرید ادکلن مردانه خوشبو و به همراه یک پیراهن مردانه و شلوار شیک می‌توانید همیشه در ذهن همگان خوش بدرخشید و جذاب به نظر برسید.

 

 

 

 

 

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 260 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 12:39

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

 

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

اگر به‌ دنبال شیک ترین و بهترین مدل لباس مجلسی هستید تا در مهمانی و عروسی ها حسابی بدرخشید می‌توانید مجموعه دیدنی زیر را مشاهده کنید.

 

زیباترین مدل لباس مجلسی زنانه سال 1400 ، اگر قبل از خرید درباره گزینه‌های موجود اطلاعات کافی به‌دست بیاوریم، با‌توجه‌به ویژگی‌های ظاهری خودمان می‌توانیم با صرف هزینه‌های معقول بهترین نتیجه را بگیریم. یکی از راه‌هایی که برای خرید یا دوخت لباس زیبا و آراسته به ما کمک می‌کند، دیدن ژورنال‌های مختلف است.

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

به همین منظور آلبوم لباس مجلسی شیک را برای شما فراهم کرده‌ایم تا با دیدن انواع مدل‌های لباس مجلسی انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

همه ی ي افراد باسلیقه و خوش‌تیپ گاهی به ژورنال‌ها و سایت‌های مختلف مد و فشن مراجعه می‌کنند و از جو حاکم بر دنیای مد باخبر می شوند.

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

این بدین معنی نیست که حتماً باید طبق مد روز بپوشیم یا رنگ سال را انتخاب کنیم. بلکه با دیدن مدل‌های جدید و قدیمی می‌توانیم برای انتخاب لباس مناسب و دلخواهمان ایده‌های خوبی به‌دست بیاوریم.

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

در این پست از تالاب چند نکته برای انتخاب لباس مجلسی مناسب را مطرح می کنیم:

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

اگر پوست شما تیره است بهتر است که از رنگ‌های کدر و تیره که باعث خفگی رنگ پوستتان می‌شود بپرهیزید. «البته اگر از نوع خاصی از آرایش استفاده می‌کنید که با رنگ لباس شما تناسب دارد، میتوانید به‌سراغ این رنگ‌ها نیز بروید.»فراموش نکنید که فقط هماهنگ‌کردن رنگ پوست صورت با لباس کافی نیست. بلکه درصورتی‌که لباس شما باز است، باید پوست ناحیه گردن و سینه و بازوها را نیز با کرم پودر متناسب با رنگ پوست صورتتان هماهنگ کنید.

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

یادتان باشد که قبل از پوشیدن لباس، از کرم‌پودر یا اسپری رنگ بدن استفاده کنید تا لباستان لک نشود.قبل از آراستن موها حتماً با آرایشگرتان درباره مدل یقه لباستان صحبت کنید تا با‌توجه‌به باز یا بسته‌بودن یقه و فرم صورت و گردن شما مدل مویی زیبا و مناسب را انتخاب کند.

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 1400 | لباس مجلسی گیپور 2021

منبع: تالاب

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 287 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 15:46

لباس عروس های ما ایرانی ها معمولا مدل های کار شده و مجللی دارند به همین دلیل اگر قرار بر خاص بودن باشد باید لباس عروس های ساده را انتخاب کنید. لباس عروس های ساده بیشتر بین اروپایی ها رایج اند اما مدتی است عروس خانم های ایرانی هم به این مدل لباس عروس ها علاقه نشان داده اند، لباس عروس های ساده ظاهری منحصر به فرد و شیک به عروس خانم میبخشند و باعث میشوند نسبت به تمام عروس های سال خاص باشید. در این بخش  مدل لباس عروس های ساده و شیکی را مشاهده میکنید که آستین دار هستند و در انواع بدون پف و پف دار وجود دارند، این مدل لباس عروس ها در عین سادگی ظاهر ویژه ای به شما میبخشند.

لباس عروس ساده

لباس عروس ساده

لباس عروس ساده و آستین دار

لباس عروس بدون پف

لباس عروس بدون پف مگان مارکل

لباس عروس پوشیده

لباس عروس پوشیده و ساده با تور بلند

لباس عروس پرنسسی

لباس عروس پرنسسی ساده

لباس عروس ساده اروپایی

لباس عروس ساده اروپایی آستین گیپور

لباس عروس پف دار

لباس عروس ساده و پف دار

لباس عروس

لباس عروس ساده و اروپایی شیک

لباس عروس مدل ماهی

لباس عروس مدل ماهی

 

منبع: نمناک

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 263 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 15:41

ست لباس بچه گانه دخترانه با عکس

ست لباس بچه گانه دخترانه با عکس

 

مدل لباس دخترانه مناسب برای گذراندن یک تابستان هیجان‌انگیز کدام است؟ در مطلب قبلی ست لباس بچه گانه پسرانه مناسب تابستان به شما معرفی کردیم. حالا نوبتی هم که باشد نوبت دختر کوچولوهاست؛ در این مقاله برای انتخاب لباس تابستانه فرزندتان ایده بگیرید، راحت‌تر انتخاب کنید و یک تابستان رنگارنگ و شاد بسازید!

مدل لباس دخترانه آبی خنک

یکی از بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید موقع خرید مدل لباس دخترانه مورد نظرتان در تابستان سراغش بروید، آبی و زیرمجموعه‌های آن است. این رنگ خنک، جذاب و زیباست و بچه‌ها با پوشیدن آن احساس خنکی بیشتری خواهند کرد.


لباس تابستانی دخترانه خنک

سرزنده مثل خورشید

خیلی‌ها از رنگ زرد، تنها در فصول سرد سال استفاده می‌کنند؛ اما واقعیت این است که اگر روزهای تابستانی بچه‌ها را با مدل لباس دخترانه ای به رنگ زرد تند، روشن کنید، حال و هوای تابستانه فرزندتان را به مراتب بیشتر خواهید کرد. از مدل‌های ما الگو بگیرید و سراغ ترکیب رنگ‌های سرزنده و شاد بروید.


لباس تابستانی خنک دخترانه

خوراکی‌های پوشیدنی 

مادرانی که دوست دارند مدل لباس دخترانه فرزندشان در تابستان خاص و متفاوت باشد، می‌توانند از خوراکی‌های تابستانه کمک بگیرند. کافی است پیراهن یا سرهمی دخترتان را طوری انتخاب کنید که تصویری از میوه‌های تابستانه یا سایر خوراکی‌های تداعی‌کننده این فصل مثل بستنی و آبمیوه را داشته باشد. اگر چنین لباس‌هایی پیدا نکردید، از اینترنت طرح مورد علاقه‌تان را پیدا کرده و آن را برایش روی یک تی‌شرت سفید چاپ کنید.


لباس با طرح خوردنی

شلوارهای پفکی راحت

وقتی قصد انتخاب ست بلوز و شلوارک به عنوان مدل لباس دخترانه تابستانی را دارید، خوب است از شلوارک‌های پفی و نخی راحت استفاده کنید. شلوارکی که در بافت پارچه‌اش از الیاف مصنوعی استفاده شده و تنگ است باعث عرق‌سوز شدن پای بچه‌ها می‌شود. وقتی شلوارک پفی یا پفکی را برای فرزندتان انتخاب کردید، حواستان باشد کش پایین آن آزاد باشد و روی پوست بچه جا نیندازد.


شلوارک راحتی برای دختران

گل‌هایی از جنس تابستان

استفاده از پارچه‌های گل‌دار برای تمام فصل‌های سال مناسب است؛ اما بهتر است برای فصل‌های گرم سال سراغ پارچه‌هایی با زمینه و گل‌های روشن بروید و از رنگ‌های سرد کمک بگیرید. در مقابل برای فصل‌های سرد سال از زمینه‌های تیره‌تر و گل‌هایی با رنگ گرم استفاده کنید. این قانون هم در مورد انتخاب مدل لباس دخترانه به کار می‌آید و هم در مورد انتخاب لباس خودتان.


مدل لباس دخترانه گلدار

شبیه ملوان‌ها

پوشاندن لباس‌های راه‌راه سفید و سرمه‌ای یا حتی سایر رنگ‌ها یکی از بهترین انتخاب‌های مدل لباس دخترانه تابستانی است. این مدل لباس دخترانه یادآور حال و هوای ملوانان و دریاست. به همین دلیل هم پوشیدن لباس راه‌راه با خطوطی به رنگ‌های سرد را توصیه می‌کنیم.


مدل لباس دخترانه راه راه

جین‌های راحت

اگر دوست دارید بتوانید خودتان و فرزندتان لباس‌هایتان را با هم ست کنید و این کار را با کمترین هزینه انجام دهید، برایش یک مدل لباس دخترانه جین انتخاب کنید. معمولاً همه بزرگ‌سالان لباس جین دارند و اگر یک پیراهن خنک و آزاد جین را به کمد دخترتان هم اضافه کنید، می‌توانید به صورت خانوادگی لباس‌هایتان را با هم ست کنید و لذت ببرید.


یک اقیانوس پر از ماهی

به خاطر داشته باشید هر چیزی که به دریا، مناطق استوایی و جزیره‌ها ربط داشته باشد، تابستان را هم به یاد خواهد آورد. به همین دلیل برای انتخاب مدل لباس دخترانه برای فرزندتان یکی از انتخاب‌ها این است که سراغ لباس‌هایی بروید که یا نوشته‌هایی با مضمون تابستان و دریا دارند یا طرح ماهی، صدف، ستاره دریایی و هر چیز دیگری را که به دریا ربط پیدا می‌کند، روی خودشان جا داده‌اند.
 

لباس دخترانه بچگانه

صندل‌های بامزه و کوچک

برای تکمیل مدل لباس دخترانه ای که برای فرزندتان انتخاب کرده‌اید، سراغ اکسسوری‌های تابستانه بروید. از کلاه یا کمربند حصیری استفاده کنید و به جای کفش سراغ صندل بروید. صندل‌های کوچک دخترانه نسبت به کفش‌های تابستانی بسیار خنک هستند و احساس بهتری به فرزندتان می‌دهند.

نکته تکمیلی نهایی

لباس‌های تابستانی بچه‌ها پارچه‌های ظریفی دارند و اغلب کوتاه یا باز هستند. این لباس‌ها درعین‌حال که نمی‌گذارند فرزندتان گرمازده شود، ممکن است باعث آفتاب‌سوختگی او شوند. به همین دلیل لازم است حتماً از چتر، کلاهی با لبه بلند یا سایه‌بان کالسکه استفاده کنید و مانع آفتاب‌سوختگی فرزندتان شوید.

همه چیز درباره مد و فشن...
ما را در سایت همه چیز درباره مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانی bani بازدید : 322 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 15:37